لیست انواع دستگاه های بن ماری

به طور معمول، یک بن ماری آرامش بخش به نظر می رسد. می توانید یک شمع روشن کنید، یک موسیقی شیرین پخش کنید و در حباب ها بنشینید تا انگشتانتان مانند آلو خشک شود. خوب و آرامش بخش است

بن ماری گرم آشپزخانه که به عنوان بن ماری شناخته می شود، کمی آرام بخش است. این شامل آب جوش، رامکین داغ و انگشتان بالقوه سوخته است. با این حال، برای درست کردن فلان یا کرم بروله، باید کاستارد خود را در زمانی که در فر می پزد، در بن ماری قرار دهید. آب داغ گرما را به طور یکنواخت در اطراف کاستارد پخش می کند و اطمینان حاصل می کند که تخم مرغ ها دلمه نمی شوند. همچنین از خشک شدن و شکافتن رویه قبل از پختن کامل داخل آن جلوگیری می کند. بدون بن ماری، یک دسر لاستیکی و ترک خورده خواهید داشت.

به خاطر کاسترد صاف، ارزش دارد که بر هر ترسی از آب جوش غلبه کنید. و ترفندهایی برای آسان کردن بن ماری وجود دارد.

شما به دو تابه نیاز دارید یکی بزرگ و دیگری کوچک. برای ظرف کوچک، شیشه یا چینی بهترین است. تابه های فلزی کار می کنند، اما از آنجایی که کاستارد می تواند راحت تر بسوزد، باید با دقت بیشتری آن را تماشا کنید. تابه بزرگ، که در حالت ایده آل یک ظرف برشته است، باید اضلاع بالایی داشته باشد. تابه کوچک باید به خوبی داخل آن قرار گیرد و یک شکاف 1/2 تا 1 اینچی در اطراف آن وجود داشته باشد. اگر خیلی سفت باشد، آب کافی برای پخت درست کاسترد وجود نخواهد داشت. اگر خیلی شل باشد، احتمال اینکه خود را بسوزانید بسیار بیشتر است. اگر کاستاردهای جداگانه درست می کنید، می خواهید از رامکین استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که رامکین ها نزدیک به هم قرار گرفته باشند تا به اطراف نلغزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد