قیمت دستگاه بن ماری

بن ماری برای اهداف عمومی

وان های آب با کاربردهای مختلف گزینه های مختلفی را شامل می شوند ، از بن ماری های کوچک آب گرفته تا بن ماری های روباز فولاد ضد زنگ تا بن ماری های سطح بالا که تقریبا 200 لیتر را در خود جای می دهند. در نظر گرفته می شود که تجهیزات آزمایشگاهی لازم است و بیشتر آنها برای جوجه کشی ، گرم شدن ، ذوب شدن و ایجاد واکنش های شیمیایی که به حرارت زیاد نیاز دارند ، استفاده می شوند. در حالی که کنترل های دما آنالوگ موجود است ، بیشتر سبک ها از تنظیم درجه حرارت دیجیتال استفاده می کنند.

بن ماری های گردش یخچال دار

در صورت نیاز به داشتن یک محیط دائماً سرد برای اهداف تحقیقاتی و تجربی ، از بن ماری های در گردش یخچال استفاده می شود. بن ماری های در گردش در یخچال را از سبک های کوچک ، صرفه جویی در فضا تا مدل های با ظرفیت متوسط برای کارهای اندازه متوسط​تا اندازه آزمایشگاه های بزرگ ارائه می دهد که ظرفیت آنها از 7 تا 28 لیتر و در دمای 40- تا 200 درجه سانتیگراد است. فقط کنترل کننده های درجه حرارت دیجیتال وجود دارد و این موارد می توانند از استاندارد تا قابل برنامه ریزی باشند.

بن ماری های گردشی گرم شده

بن ماری های در گردش با حرارت نیز با گردش گرما در سراسر دستگاه دمای ثابت را فراهم می کنند ، اما آن ها دمای زیر صفر را تأمین نمی کنند و در محدوده 10 تا 200 درجه سانتیگراد کار می کنند. در اندازه های متنوعی در بن ماری های در گردش گرم وجود دارد ، از یک مدل نیم لیتری 7 لیتری گرفته تا یک مدل میان رده 15 لیتری یا 20 لیتری تا یک مدل گرم 28 لیتری با اندازه کامل. همه مدل ها دارای کنترل دما دیجیتال هستند که از استاندارد تا قابل برنامه ریزی را شامل می شوند.