فروش دساتگاه بن ماری آزمایشگاهی

یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید اندازه بن ماری است. این بستگی به حجم نمونه هایی دارد که مرتباً به حمام اضافه می کنید. اندازه آن می تواند از حدود 1.5 لیتر تا 43 لیتر برای حمام های آب عظیم متغیر باشد. شما می خواهید به ابعاد داخلی مخزن نگاه کنید تا حجم واقعی را بدست آورید تا اندازه مورد نیاز خود را بدانید. علاوه بر انتخاب اندازه مناسب، ببینید آیا می توانید پوششی برای بن ماری نیز اجاره یا اجاره کنید. این همیشه ضروری نیست، اما اگر نگران آلودگی هستید، مطمئناً باید به آن توجه کنید.

ویژگی های بن ماری

اجاره بن ماری حمام های آب دارای حوض یا حفره ای هستند که آب در آن جا می رود، همراه با دوشاخه برق. آنها معمولاً دقیقاً روی حمام کنترل دارند تا بتوانید دمای مورد نیاز خود را تنظیم کنید. ممکن است تنظیمات و آلارم های دیگری نیز روی دستگاه داشته باشند، اما در همه مدل ها اینطور نیست. دمای بن ماری می تواند بر اساس واحدی که دریافت می کنید متفاوت باشد. اکثر آنها دکمه های از پیش تعیین شده ای روی خود دارند که امکان انتخاب سریع بین برخی از رایج ترین نقاط دما را فراهم می کند.

نحوه عملکرد بن ماری ها

استفاده از بن ماری بسیار ساده است. به اندازه نیاز آن را با آب پر می کنید و سپس آن را روشن می کنید تا دما گرم شود. بیشتر واحدهایی که پیدا خواهید کرد، مدل های الکترونیکی با طرح کنترل آسان برای استفاده هستند. این باعث می شود که تنظیم دما و ثابت نگه داشتن آن راحت و راحت باشد.

https://banmurray22.edublogs.org/